Home » Uncategorized » Ένας σχολικός περίπατος γεμάτος εκπαιδευτικές δράσεις

Ένας σχολικός περίπατος γεμάτος εκπαιδευτικές δράσεις


Ο σχολικός περίπατος στη Μύρινα, την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2023, του Γυμνασίου Λιβαδοχωρίου περιελάμβανε μια σειρά από εκπαιδευτικές δράσεις στις οποίες συμμετείχαν ανά τάξη οι μαθήτριες και οι μαθητές με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών τους.

 Η Γ΄ τάξη ξεναγήθηκε στο χώρο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας του νησιού μας και συμμετείχε με βιωματικό τρόπο στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που είχε προετοιμαστεί από την Υπηρεσία.

 Η Β΄ τάξη επισκέφτηκε τους χώρους του Οινοποιείου της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Λήμνου και ενημερώθηκε σχετικά με τη διαδικασία οινοποίησης και εμφιάλωσης.

Η Ά τάξη  στο Μουσείο Παιδικού Παιχνιδιού και Βιβλίου που φιλοξενεί τη Συλλογή του Χρήστου Μπουλώτη απόλαυσε τα σπάνια εκθέματα που φιλοξενούνται στις προθήκες και στις αίθουσες του Μουσείου.

Οι 18 μαθήτριες  του Ομίλου Φιλαναγνωσίας του σχολείου επισκέφτηκαν την Αίθουσα Μαρίας Λαμπαδαρίδου-Πόθου καθώς και την Αίθουσα των Μεγάλων Ευεργετών Λήμνου στο Σαχτούρειο οίκημα και ξεναγήθηκαν από την υπεύθυνη κ. Δέσποινα Παπαδοπούλου, Φιλόλογο.

Τέλος, σε συνέχεια της δράσης του σχολείου μας «Πάρε – Διάβασε – Φέρε και εσύ ένα βιβλίο» που ξεκίνησε το 2017 η ομάδα  «βιβλιο-δότες», οι μαθήτριες της Φιλαναγνωσίας δώρισαν στο Γενικό Νοσοκομείο Λήμνου μία σειρά βιβλίων που συγκεντρώθηκαν τα τελευταία δύο χρόνια από τους ίδιους τους μαθητές αλλά και από πολίτες δωρητές. Με αρκετούς τίτλους βιβλίων εμπλούτισαν και την ανοιχτή βιβλιοθήκη που βρίσκεται στην πλατεία Υψιπύλης.

Ευχαριστούμε θερμά τους κ.κ. Διοικητές του Πυροσβεστικού Σώματος και του Γενικού Νοσοκομείου Λήμνου, τον κ. Γενικό Διευθυντή της ΕΑΣ Λήμνου και τις υπευθύνους του Παιδικού Μουσείου και της Αίθουσας Μ. Λαμπαδαρίδου-Πόθου  για την άψογη συνεργασία, τη θερμή υποδοχή και τη φιλοξενία που πρόσφεραν στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς μας.

Η Διευθύντρια

Χαριτίνη Φωτοπούλου


Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *